Shiseido

Дизайн-концепт для Shiseido – найстарішої з косметичних компаній, що нині існують.
Причина, через яку Shiseido залишається менш помітною на радарах краси, пов'язана з її багатою японською історією. У Японії вважається поганим тоном хвалитися або занадто багато говорити про себе.

Тому Shiseido не кричить про себе, а скоріше "шепоче".
тип проекту
дата
дизайн-концепт
проект на Behance
07.07.2022
Моєю метою було зробити більш “гучний”, ефектний та сучасний дизайн. Використовуючи лише один шрифт та просту двоколонову сітку вдалося зробити стильний та яскравий концепт.

Основний акцент зроблено на типографіці та композиції. Я зберегла корпоративні кольори, мінімалізм і додала соковитіші та зухваліші фото.
після редизайну
до редизайну
Цим концептом я хотіла показати як по-різному може виглядати дизайн одного сайту і як при цьому змінюється сприйняття і настрій.

На жаль, компанія Shiseido не зверталася до мене за редизайном свого сайту, але можете звернутися ви і ми зробимо щось таке ж класне або навіть краще)